EU Funds
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój 2014 – 2020
Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach
Działanie 3.3: Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw
Poddziałanie 3.3.3: Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
Tytuł projektu: Promocja marki produktowej NERO na rynkach międzynarodowych poprzez uczestnictwo w branżowych programach promocji.
Cel projektu: Głównym celem projektu jest dotarcie do odbiorców zainteresowanych zakupem produktów oferowanych przez Nero Sp. z o.o., promocja marki NERO na rynku międzynarodowym i zwiększenie jej rozpoznawalności.
Rezultatem projektu ma być zwiększona ilość eksportowanych przez Nero Sp. z o.o. produktów mięsnych na rynki międzynarodowe, co przełożyć ma się na wzrost przychodów Spółki.
Numer wniosku o dofinansowanie: POIR.03.03.03-06-0025/19
Całkowita wartość projektu wynosi: 275 500.00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich wynosi: 165 300.00 PLN